Opinia 4

Wszystkie przedsięwzięcia podejmowane przez drużynę, której byłam członkiem, sprawiły,  że zdobyłam konkretną wiedzę na temat banku centralnego. Rozwinęły się też moje zainteresowania i zdolności. ...

zobacz opinię

Opinia 3

Program Złote Szkoły NBP to superprzygoda, świetny przykład nauki przez zabawę. W trakcie przygotowywania zadań uczniowie mają możliwość rozwijania swoich kompetencji, odkrywania talentów, dzieleni ...

zobacz opinię

Opinia 2

Sam czas spędzany z naszą młodzieżą był bezcenny i zupełnie inny niż ten „lekcyjny”. Byliśmy partnerami w dyskusji, dużą część decyzji pozostawiałyśmy młodzieży, obserwując, jak cieszą ich efekty w ...

zobacz opinię

Opinia 1

Każdy zyskuje na udziale w programie. Uczniowie zdobywają nowe doświadczenie, nauczyciele mają dodatkową szansę odkrycia mocnych stron ucznia. Niewątpliwie zyskuje też szkoła – realizacja projektów ...

zobacz opinię

Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju

Jako nauczyciel-koordynator programu Złote Szkoły NBP w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju chciałam zachęcić inne szkoły, które nie miały okazji ...

zobacz opinię

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bystrzycy Kłodzkiej

Zapisałam się na projekt, aby poszerzyć swoją wiedzę na temat pieniądza i moc ja wykorzystać w przyszłości. O projekcie dowiedziałam się od nauczycielki fizyki. Najbard ...

zobacz opinię

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bystrzycy Kłodzkiej

Moim zdaniem projekt złote szkoły NBP pozwolił nam rozwinąć swoją wiedzę w temacie zabezpieczeń swoich środków finansowych. Również dzięki ciekawym spotkaniom i wykłado ...

zobacz opinię

Zespół Szkół nr 9 Specjalnych im. dr. Mikołaja Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju

Dlaczego warto wziąć udział w programie Złote Szkoły NBP? W ramach programu, młodzież może w praktyczny sposób pos ...

zobacz opinię

Zespół Szkół nr 3 w Rudzie Śląskiej

„Weźmy udział w projekcie Złota Szkoła NBP” – powiedziała moja kreatywna koleżanka z pracy. Stwierdziłam, że z pewnością jest ciekawy skoro proponuje, bym wzię ...

zobacz opinię

Zespół Szkół nr 3 w Rudzie Śląskiej

Program Złote Szkoły NBP to coś nowego na rynku edukacji dla szkół średnich. Za najważniejsze w całym program ...

zobacz opinię

Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie

Udział w programie wzbogaca warsztat pracy, pogłębia i poszerza wiedzę zarówno nauczycieli jak i uczniów. Jest to bardzo duży projekt, który angażuje w jego realizację ...

zobacz opinię

Zespół Szkół Mechanicznych im. KEN w Poznaniu

Dlaczego warto wziąć udział w programie Złote Szkoły NBP? Metody nauczania, które sprzyjają rozwijaniu kompetencji kluczowych, kompetencji społecznych ...

zobacz opinię

Zespół Szkół Handlowo-Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku

Dlaczego warto wziąć udział w programie Złote Szkoły NBP? Uczniowie Zespołu Szkół Handlowo-Ekonomicznych w Białyms ...

zobacz opinię

Zespół Szkół Ekonomicznych im. gen. S. Roweckiego "Grota" w Opolu

Tegoroczna tematyka programu „Złote Szkoły NBP” doskonale wpisuje się w potrzeby edukacyjne uczniów w zakresie praktycznej nauki ekonomii i przedsiębiorczości oraz bezpieczeństwa w sieci. Jego real ...

zobacz opinię

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stefana Starzyńskiego w Gorzowie Wlkp.

Naszym zdaniem warto wziąć udział w programie “Złote Szkoły NBP”, ponieważ możemy poszerzać naszą wiedzę w zakresie bezpieczeństwa w finansach osobistych oraz nabyć umi ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowcu

Złote Szkoły NBP to ogólnopolski program popularyzujący wiedzę ekonomiczną w środowiskach szkolnych. Ideą programu jest przygotowanie młodzieży do bezpiecznego i ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej

Dlaczego warto wziąć udział w programie Złote Szkoły NBP? Jest kilka powodów dla których warto wziąć udział w prog ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa w Osieku Łużyckim

Dlaczego warto wziąć udział w programie Złote Szkoły NBP? W naszej opinii „Złote Szkoły NBP” to konkurs i program, który w twórczy sposób, poma ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa im. ks. mjr. Franciszka Łuszczki w Lubeni

Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy wybrani do projektu ,,Złote Szkoły NBP” i weszliśmy w skład Drużyny Ambasadorów Edukacji Ekonomicznej. Po zapoznaniu się z głównymi z ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa im. ks. mjr. Franciszka Łuszczki w Lubeni

Przez ostatnie miesiące uczniowie klasy VIII a i VIII b –Julita Szkoła, Judyta Skrętkowska, Milena Jajuga, Nikola Kocur, Kacper Trzyna, Hubert Garlak, Maciej Warchoł, P ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa nr 45 im. Kornela Makuszyńskiego w Katowicach

Nasza szkoła po raz drugi wzięła udział w programie Złote Szkoły NBP. Udział w programie pozwolił naszym uczniom rozwijać ich kompetencje matematyczne, cyfrowe, w zakre ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa nr 5 im. Zbigniewa Gęsickiego "Juno" w Piastowie

Lekcje w ramach projektu Złote Szkoły NBP bardzo mi się podobały. Omówiliśmy dużo ekonomicznych tematów na lekcjach takich jak chemia, fizyka, historia, matematyka czy ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa nr 5 im. Zbigniewa Gęsickiego "Juno" w Piastowie

Podczas naszego spotkania podjęliśmy próbę rozstrzygnięcia dziejowego sporu o wyższości pieniądza elektronicznego nad jego tradycyjną formą. Przygotowując się do debaty ...

zobacz opinię

Szkoła Podstawowa im. 11 Listopada 1918 Roku w Domanicach Kolonii

Uczestnictwo w programie Złote Szkoły NBP poszerzyło wiedzę uczniów odnośnie bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej. Uczniowie poznali najważniejsze zagro ...

zobacz opinię

Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Słaborowicach

Projekt ten jest bezcennym doświadczeniem dla młodzieży oraz całej społeczności szkolnej do zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu ekonomii tak mocno potrzebnej i prz ...

zobacz opinię

Niepubliczna Szkoła Podstawowa NASZA SZKOŁA w Opolu

Program Złote Szkoły NBP to nie tylko atrakcyjna forma poszerzania wiedzy ekonomicznej, ale przede wszystkim niezwykła przygoda - zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli ...

zobacz opinię

II Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Chrzanowie

Dzięki Narodowemu Banku Polskiemu uczestniczyliśmy po raz drugi w SUPER!!! programie. To było duże wyzwanie, ale również świetna przygoda. Uczniowie ...

zobacz opinię

II Liceum Ogólnokształcące w Chrzanowie

Zagadnienia ekonomiczne mogą być doskonałą okazją do powstania poezji... Podsumowałam program moich Koleżanek i Kolegów takim oto wierszem: Choć nie widzisz ich na co dzień, To ...

zobacz opinię

I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich w Wągrowcu

II edycja programu ,,Złote Szkoły NBP’’ działała pod hasłem ,,Bezpieczni w finansach osobistych’’. Jednogłośnie uważamy, że warto przeznaczyć swój czas na udział w proj ...

zobacz opinię

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Wadowicach

Uważam że warto było wziąć udział w konkursie Złote Szkoły NBP, ponieważ można było po pandemii nauczyć uczniów innego sposobu przekazywania wiedzy. Uczniowie dowiedzie ...

zobacz opinię
INFORMACJA O PLIKACH COOKIES
Używanie plików cookies, aby poprawić komfort przeglądania, wyświetlać spersonalizowane reklamy lub treści oraz analizować nasz ruch. Jeśli wyrazisz na to zgodę, będziemy używać plików cookies, aby umożliwić nam gromadzenie danych do zbiorczych statystyk w celu ulepszenia naszych usług i zapamiętania Twojego wyboru podczas przyszłych wizyt. Jeśli tego nie chcesz, będziemy używać plików cookies wyłącznie w celu zapamiętania Twojego wyboru na potrzeby przyszłych wizyt (tj. niezbędnych plików cookies). Aby się dowiedzieć więcej o technologii cookies, proszę kilknąć tutaj: Polityka Prywatności NBP.
×
Przegląd prywatności
Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby poprawić komfort korzystania z niej. Spośród tych plików cookie pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są one niezbędne do dział...

Pokaż więcej
Funkcjonalne
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Wydajnościowe
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Marketingowe
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Analityczne
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Inne
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Niezbędne
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.